2010. július 15., csütörtök

Prológus

A nevem Isabella Marie Swan 19 éves vagyok és a New Yorki egyetemre járok építész szakra ,Forksból költöztem ide az esős kisvárosból.
Egy ideig szokatlan volt kisváros után egy ilyen nagy ,

de már megszoktam.
A legjobb barátnőm Clara izgága kis energia bomba akivel szinte elválaszthatatlanok vagyunk ő tanított meg öltözködni is.
A barátja Josh nagyon kedves és igazán megérdemlik egymást.
Rólam csak annyit ,hogy még sosem voltam igazán szerelmes szóval
várok az igazira bár sok fiú bepróbálkozott nálam semelyik iránt nem éreztem többet mint barátságot egedül vagyok ,de jól meg vagyok így is.
Mostanában valamitől ideges vagyok éjszakánként nem todok aludni emiatt az egyetemen is romlott a teljesítményem.
Ne nézzetek őrültnek ,de olyan érzésem van mintha valaki vagy valami állandóan figyelne.
-Bella mikor jössz már?- hallom Clara ideges hangját szinte láttam ahogy toporzékol dühében.- Bezárnak a boltok!!- igen vásárolni megyek méghozzá önszántamból pár éve még el se tudtam volna képzelni ,hogy beteszem a lábam egy plázába ,de most?!
-Megyek.- adtam meg magam.- Nekem miért is kell mennem?
-Mert szombaton te is jössz velünk bulizni és oda nem mehetsz farmerbe meg pólóba-jött az epés válasz.-És különben is szeretsz velem vásárolni!!-állította határozottan.

-Persze "annyira szeretek" vásárolni!!-morogtam az orrom alatt.
-Amúgy hallodtad hogy holnap új diákok jönnek az évfolyamra??
-Még nem és kik?
-Úgy hívják őket ,hogy Cullenék…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése